زهرازهرا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

زهرا طلا شیطون و بلا

زهراجون من اومد با شادی و شور اومد

1393/3/5 14:37
نویسنده : مامان جون
772 بازدید
اشتراک گذاری

گلکم اینجا پارک شادی یزده وتو حسابی دلتنگ بابایی با خاله اطهر ومامانش و مامان جون اومدیم تا بازی کنی و حال و هوات عوض شه.نینی هنوز دنیا نیومده ما فردا برمیگردیم خونهقلب           عزیزم ما الان یزدیم و منتظریم که نی نی به دنیا بیاد                  خیال باطل                   قلبعزیز  دلم نی نی دایی صالح داره به دنیا میاد من و شما هم داریم وسیله هامون رو جمع میکنیم تا فردا با قطار بریم یزد بابا هم میره نمایشگاه لوازم کشاورزی شیراز وای که چقدر کار داریمچشمک                                6 اردیبهشت هست و سالگرد ازدواج مامان و بابا شام اومدیم رستوران خیلی خوش گذشت خیال باطلقبلش هم با هم رفتیم و مو هات رو مصری کوتاه کردیم گریه هم نکردیتشویق.بعد از شام هم خیلی با کلاس خودت رفتی وپول شام رو حساب کردی فدات بشم منقلب                                                       دختر کوچولوی شیطون من عینک عروسکش رو زده اما مامان جون از حق نگذریم خیلی بهت میاداقلبخنده


این هم زهرا جون و اسب مورد علاقه اش پاریکالخوشمزه
 زهرا جون عزیزم امروز شما واسه اولین بار تونستی بدون دلهره حسابی تو پارک بازی کنی بع از 2:30بازی آخر با گریه برگشتی خونه😭 مامان به قربون چشمات بره🌹

نم 498


 

پسندها (3)

نظرات (3)

وحید محمودی
27 اردیبهشت 93 0:00
سلام دختر کوچولوتون خیلی خوشگله من هم دوتا برادرزاده دارم که یکی متولد 82 دختر و یکی 91 پسر باورتون نمیشه خیلی شبیه به هم هستن وقتی هم من عکس زهرا کوچولوتون رو دیدم فکر کردم کوجولوهای خودمونه. ایشالا در کنار همدیگه شاد و خوشحال باشید
محمدرضا
5 خرداد 93 14:30
وبلاگت خیلی خیلی خیلی قشنگه منم درباره ی کودک خودت مطلب نوشتم برو و ببین اگه هم سوالی در مورد کودک خودت داشتی بپرس
مامان ارمیتا
12 خرداد 93 9:57
سلام گل من،تولدت مبارک ان شالله 120 ساله شی وسایه بابا ومامان همیشه بالای سرت باشه.آینده درخشانی داشته باشی.